היום בכל מדינה ומדינה תחום עריכת דין ומשפט נחשבת לאחד מהמקצועות הקשים והארוכים ביותר ללמידה ובפרט בישראל . גם לאחר כמה שנים של למידה והתמחות בכל מערכת המשפט עדיין תצטרכו לעבוד קשה על מנת לספק לעצמכם עבודה ושכר הולם בתחום . אז הנה כמה דברים שתצטרכו לדעת במהלך הדרך שלכם להיות עורכי דין מצליחים החל מהתחמקות מטעויות ועד לקבלת לידים ולטיפולם .
חשיפה לפרסום של השם שלכם
המון חברות פרסום מייצרות פרסומים כדי להביא לידים לעורכי דין אבל משתמשות בשם המותג של העורך דין שלא כראוי ולפעמים גם בניגוד לחוק . אז ההמלצה היא תמיד לבדוק את כל הפרסומים של אותם חברות לפני שהם עולים לאוויר וכך בעצם להימנע ממקרים לא נעימים בהם שם המותג שלכם ירד בגלל חברת פרסום לא מקצועית .
בדקו שמי שמייצר לכם את הלידים משתמש גם בשמכם
המון חברות פרסום מפרסמות קמפיינים של לידים לעורכי דין בהם לא רואים את השם של עורך הדין כלל והקמפיין הוא כללי ביותר ובאמת לגולש אין מושג לאן הוא מופנה . מה שהופך את הלקוח למאוד כללי וסיכוי הסגירה שלו נמוך מאוד . לעומת זאת יש חברות פרסום שפועלות במקצועיות וכשהם מייצרים לידים לעורכי דין הם עושים את זה במקצועיות תוך שימוש בשם המותג של עורך הדין וכך בעצם הליד הרבה יותר ממוקד וסיכוי הסגירה שלו גבוה בהרבה .
בדקו תמיד לכמה עורכי דין נשלח הליד
מה שמקובל בשוק הלידים הישראלי הוא לחלק את הלידים לכמה עורכי דין (מכל סוג התמחות, משפט פלילי או דיני עבודה וכדומה)על מנת להרוויח כמה שיותר כסף מעורכי הדין . לפעמים זה יכול להיות טוב ולפעמים לא . כמובן שליד בלעדי שרק עורך דין אחד מקבל אותו הוא הרבה יותר איכותי מליד שמקבל שיחות מכמה עורכי דין . כאן השאלה היא כמה כסף תהיו מוכנים להשקיע כי לידים בלעדיים עולים הרבה יותר מלידים מחולקים . אם תשאלו אותנו זה שווה יותר לקנות לידים בלעדיים כי אחוז הסגירה עולה הרבה יותר ואתם לא מבזבזים הרבה אנרגיה על לקוח שבסוף יסגור עסקה עם עורך דין אחר .
לסיכום
כשמדובר ב לידים לעורכי דין אתם צריכים להפעיל שיקול רב ברכישת הלידים שלכם . המוצר שלכם הוא לא מוצר חשמלי או פיצה , אלה שירות עריכת דין מקצועי וכך גם הלידים שלכם צריכים להיות איכותיים בהתאם . אפילו אם זה אומר לכם להשקיע עוד כמה שקלים .