כך תוכלו לעצב ולבנות אתר עריכת דין מרשים ומושך קהל:
התעשייה המשפטית הינה תחרותית מאוד, וכדי לבלוט בין כל המתחרים חשוב לבנות אתר עריכת דין שימשוך את תשומת ליבם של המבקרים, וישדר להם ביטחון שברשותכם כל הידע והכישורים הנדרשים להם להשיג את מטרתם.
לפניכם מספר טיפים לבניית אתר ייעודי לתחום עריכת הדין אשר יבליט אתכם על פני המתחרים, וימשוך קהל שירצה להשתמש בשירותכם:
תכננו אתר עריכת דין רספונסיבי
חלק נכבד מאוד מהאוכלוסייה כיום משתמשים במכשירים סלולריים כדי לקבל שירותים שונים – בין אם מדובר במוסדות פיננסיים, שירותים ציבוריים או הזמנות ורכישות של מוצרים דרך חנות אינטרנטית ושאר אתרי סחר.
בתור משרד שמעניק שירות, חשוב שהאתר שלכם ייתן חוויות גלישה למבקרים גם מהסלולאר – כדי שלא ייווצר מצב בו הם יינטשו את האתר ואף יפנו למתחרים בגלל גלילה מסורבלת, או בגלל שלקח לאתר זמן רב מדי להיטען.
האתר חייב להיות רספונסיבי, להתאים את עצמו לגודל של כל מסך ממנו הוא נצפה, לאפשר קריאה של התוכן ללא בעיות, וליישם מהירות טעינה נמוכה ככל האפשר.
דאגו שהשימוש באתר עריכת הדין שלכם יהיה פשוט ונוח
בהמשך לעיל – אתר עריכת דין רספונסיבי יקל על המבקרים גם בשימוש במחשבים נייחים וגם בשימוש במכשירים סלולאריים, אבל יחד עם זאת ישנם מספר גורמים חשובים לקחת בחשבון כדי לוודא שהאתר שלכם יהיה נוח לשימוש ב 100%. הקפידו שבאתר שלכם יהיו:
▪ תפריט ניווט ראשי נקי, ללא העמסה של לינקים
▪ טקסט ברור וקל לקריאה
▪ הימנעות משימוש באלמנטים מסיחי דעת כגון אנימציות, חלונות קופצים ותכני אודיו/וויאו בעלי
הפעלה אוטומטית.
פירוט שירותי המשרד במיקום בולט
אחד הדברים החשובים והמייצגים ביותר באתר עריכת דין הוא פירוט שירותי המשרד – חשוב מאוד שהאתר יציין בבירור אילו שירותים הוא מציע וכיצד הוא יכול לסייע ללקוחות בצורה הטובה ביותר.
באמצעות פירוט שירותים ברור וקולע, המבקרים יוכלו להבין ולהחליט באופן מיידי אם להיעזר בשירותיכם.
אחת הדרכים היותר טובות היא לפרט את השירותים בדף הבית של האתר, או לחלופין לפרט אותן בעמוד ייעודי נפרד, אשר דף הבית יקשר אליו.
טופס יצירת קשר פשוט וברור
גורם נוסף וחשוב להטעמה באתר עריכת דין הוא טופס יצירת קשר, שכן הוא מהווה דרך לקשר בין לקוחות פוטנציאליים לבינכם.
טופס יצירת הקשר חייב להיות פשוט, לבקש רק מידע רלוונטי, ולא לגרום למבקרים למלא יותר מדי מידע מיותר שיגרום להם להתייאש ואף לנטוש את האתר.
מספיק שהטופס יכיל את השדות: שם, כתובת דוא"ל וטלפון, ושדה מילוי של הודעה קצרה – ואת שאר הפרטים תמיד תוכלו לקבל בעת הפגישה שתקבעו עם הלקוח.